Aurel Tamas site

Bine ati venit pe site meu offiial.Am placere sa va daruiesc cantecele mele voua,fanii mei si nu numai.Va invit in continoare sa vizualizati blogul meu.

3 Response to "Aurel Tamas site"

  1. M 1 septembrie 2010 la 15:49
    Puteţi citi aici: http://www.tirgufrumos.ro/interviuri/artisti/interviu-aurel-tamas/ un interviu realizat cu dvs. la Tîrgu Frumos.
  2. kick 27 decembrie 2010 la 06:02
    L-am auzit pe Tamas la emisiunea lui Bitman indemnand romanii sa nu se mai planga atata si dupa sarbatori sa puna mana sa munceasca.Ciudat indemn de la un om ale carui venituri sunt putin spre deloc impozitate.Cum sa-i intelegi pe cei care nu au,cand tu canti la chefuri pe o gramada de bani care la randul lor probabil tot neimpozitati sunt.Dar ce sa faci,cand mai esti si de serviciu uneori pe la dosurile portocalii mai vorbeste gura fara tine asa din obligatie fata de mana care te hraneste.Mare pacat!
  3. sorin vasilescu 18 iulie 2013 la 21:21
    Am postat ieri un comentariu referitor la o posibila incalcare a drepturilor de autor. A fost o sesizare fondata sau nu? Acesta este clipul http://www.youtube.com/watch?v=rMltoD1jCGI&lc=_noQ_v9DtPmTu4--BumWSejw1UkL_gTMlZl5ahp6gmU iar sectiunea la care fac referire este intro-ul. Imi pare similar cu "Tu esti vinovata"

Trimiteți un comentariu